Anna-Lena Heydar

samtalskampanjen pågår

Publicerad 2014-04-26 21:24:24 i Allmänt

Idag har jag stått på stan och pratat men människor. När jag stod på stan första gången, kändes det lite jobbigt att vissa bara gick förbi och inte ville prata med mig. Jag förstår ju att inte alla har kommit till stan för att prata politik utan har helt andra saker de ska göra. Då är man kanske inte så intresserad av att bli stoppad av politiker som vill prata om EU-parlamentsval.
 
Efter många års vana känner jag mig inte längre så ledsen över att inte alla vill prata med mig. Istället är jag väldigt glad över alla som faktiskt stannar och tar sig tid, trots att de har annat att göra. Idag har jag haft många bra samtal och fått massor av tips och ideer att ta med mig i det fortsatta arbetet. Det känns att valrörelsen är igång och vi ska fortsätta prata med människor även när valen är över, för det ger så mycket tillbaks. Det är genom möten som utveckling sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela