Anna-Lena Heydar

Jag vägrar ----hösten!

Publicerad 2013-10-15 08:09:48 i Allmänt

Jag har ett lite schizofrent förhållande till hösten. Samtidigt som jag älskar att kunna skörda alla naturens frukter, svampar och annat matnyttigt, känner hela min kropp ett starkt motstånd mot mörkret som snart har invaderat hela vår tillvaro. Någon gav mig ett tips att intala mig själv att det är mysigt med mörkret och alla tända ljus och det funkar lite grann. Jag gillar ju att tända en massa ljus och mysa med familj och vänner. Detta är kanske året då jag vänder mörkret till något positivt och slutar vägra hösten? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela