Anna-Lena Heydar

pappa

Publicerad 2013-11-10 15:04:56 i Allmänt

Fars dag är en dag när jag saknar min pappa allra mest. Den påminner om att han inte längre är här och kan trösta eller stötta mig i svåra stunder. Min pappa skulle ha älskat att leka med sitt barnbarns barn Amina. Liksom han alltid hade tid för sina barnbarn, skulle han ha lämnat allt för att delta i hennes vardag. Jag är naturligtvis lycklig över att min mamma får vara mormorsmor och det är en rikedom för ett barn att få vara så älskat av så många generationer. Min pappa är ändå alltid här vid alla viktiga tillfällen i vårt liv och idag tänker jag alldeles särskilt på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela