Anna-Lena Heydar

RIP

Publicerad 2011-11-08 09:03:05 i Allmänt

Jag har misskött min blogg det senaste året och funderar på om jag verkligen ska ha den kvar. Det har varit för mycket annat att göra och den har helt enkelt blivit nedprioriterad.
Under de senaste dagarna har två stora män gått ur tiden; Reino och Joe Frazier. Kämpar, var och en på sitt sätt. Det känns vemodigt att ens hjältar och idoler går ur tiden och det är ännu ett tecken på att jag börjar bli till åren kommen.
Om några veckor är det verkligen dags. 50 år. Jag har inte haft någon åldersnoja ännu och jag tror väl knappast att den kommer slå till snart. Att tiden går har ju aldrig varit någon hemlighet. Festen hölls ju redan i somras, så det blir en liten familjefest på helgen. Födelsedagen ska jag fira med att delta på Svensk Fjärrvärmes årsstämma. Ja, jag vet. Vissa vet hur man roar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela