Anna-Lena Heydar

Egenel mm

Publicerad 2011-06-01 08:18:58 i Allmänt

Fick förmånen att besöka egenel kullen i Katrineholm igår. Är ännu mer övertygad om att detta är en del av lösningen för framtiden. Solelpaneler i olika storlekar och varianter, massor av inspiration och energi. Jag vill hem och sätta upp paneler direkt. Lite sans och balans, tänker jag sedan och inser att pengar och lite annat behövs först, men det är ju bara en tidsfråga. Natten spenderade vi sedan på sundbyholms slott. Jättefin miljö på en udde ut i mälaren. Hit kan jag tänka mig att återvända. Sigurdristningen var häftig att se. En vikingatida ristning med runor och en berättelse som är precis så fantastisk som de kan vara. Nu bär det iväg till ABB och Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela