Anna-Lena Heydar

Solen tillbaka

Publicerad 2010-02-23 19:27:29 i Allmänt

Idag var det en strålande vinterdag, precis som att vara i fjällen (själv har jag aldrig varit i fjällen så jag vet inte, men det är flera som har sagt att det är precis som idag!). Jag ställde mig i ett hushörn och njöt av att känna värmen från solen i mitt ansikte. Det droppade från markisen ovanför så jag fick snabbt flytta mig ut på trottoaren, men den stund som det varade var riktigt skön. Säkert fick jag flera D-vitaminer i mig. 

Det enda som jag kunde klaga på idag var en sur Göteborgare som inte kunde sansa sig en liten stund medan jag försökte komma in på en avfart som var så moddig att det nästan inte gick att köra in. Han gjorde ett fult tecken med handen. Nåja. Han hade säkert en jobbig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela