Anna-Lena Heydar

Gammal

Publicerad 2010-02-12 07:38:30 i Allmänt

Vi har ju haft problem med vår telefon och därmed också vår internet-anslutning i en vecka. Igår ringde en man från Relacom och sa att han var på väg till oss för att fixa problemet. Underbart.  Jag var på väg ut till min bil för att åka iväg till ett möte när Relacombilen stannade utanför huset. Ut stiger en kille i min sons ålder! Kan den lille pojken verkligen klara det här, tänkte jag, innan jag insåg att han säkert var fullt kapabel att göra sitt jobb.
Och det var han. Nu har vi både en fungerande telefon och internet igen.  Det är bara att erkänna, jag har blivit gammal.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-13 17:46:58

Men visst är det så. Ännu värre tycker jag att det är att gå till doktorn och känna känslan att det en barn som nu undersöker mig och sätter diagnos....eller rättare sagt, det är då man känner sig om inte gammal åtminstånde väldigt vuxen ;-)

Postat av: anna-lena heydar

Publicerad 2010-02-14 12:01:58

Anna; Tack för "Vuxen", det låter bättre än "gammal".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela