Anna-Lena Heydar

Avkopplad/bortkopplad

Publicerad 2010-02-08 08:27:29 i Allmänt

Jag vet inte om det är snön? Sedan i fredags har internet hoppas ur och i, utan någon förvarning. Igår började telefonen att spraka i örat så att man inte hör ett ord av vad den som ringer säger. Maken felanmälde och denna gång kunde telia faktiskt se att det var något fel. Förra gången detta hände, påstod de att inget var fel med vår anslutning. Tre dagar skall det ta för reparatörerna att åka hit ut och felsöka.

Idag fick jag trots allt igång min anslutning efter flera omstarter av både dator och modem. Vi får se hur länge det varar. Passar därför på att maila, face-booka, blogga, spotifya med mera. Jag är inte beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela