Anna-Lena Heydar

Ännu en dag i snöparadiset

Publicerad 2010-12-12 11:38:37 i Allmänt

Det verkar ha fallit lite snö under natten. Mina steg är inte de första i nysnön. Här har promenerat katter, rådjur och en annan tidig morgonflanör. När man ser att spår i snön, förstår man helt plötsligt varför hunden ibland stannar och nosar extra länge på ett ställe. I vanliga fall "ser" jag inte varför, men nu när alla spår är synliga även för en med outvecklad nosförmåga, kan man klart se alla spännande djur som passerat vägen.

Idag tittar till och med solen fram,så då kanske jag får med mig den värmeälskande maken ut på en promenad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela