Anna-Lena Heydar

sista lediga dagen

Publicerad 2010-08-03 09:57:29 i Allmänt

imorgon ska jag börja jobba igen. Visserligen bara två dagar denna veckan men det blir att komma upp ur sängen i tid och passa tider igen. Har haft en skön ledighet och känner att det ska bli kul att börja så smått att komma igång. Inte för att jag inte skulle kunna fortsätta dröna mig genom livet. Det skulle inte vara några som helst problem. Har inget behov av att jobba alls, faktiskt. Förutom för att få en lön, då. Man behöver ju pengar, tyvärr, för att leva.

Nåja, så illa är det ju inte att göra lite nytta heller. Jag vill inte gärna klaga på att jag får göra det jag gillar. Imorgon ska jag till Strömstad och prata Rättvisemärkt - Fairtrade en hel dag, med en massa engagerade ungdomar. Kan man ha det roligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela