Anna-Lena Heydar

Radioröst

Publicerad 2010-08-26 19:10:37 i Allmänt

Jag hatar att höra mig själv prata. När jag var ung, inbillade jag mig att jag inte hade någon dialekt (som ni förstår så har jag förstått att jag pratar ungefär lika mycket Uddevallamål som Percy Barnevik!). Det känns så konstigt att låta så bonnigt, när man tycker sig vara så världsvan ;-)

Hur som helst har jag blivit intervjuad av Radio Väst och funderar som bäst på om jag ska våga lyssna eller inte. Om jag inte hör det, kanske jag kan fortsätta drömma om att intervjun gick bra och att allt jag sa var intelligent och välgenomtänkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela