Anna-Lena Heydar

Frukostbio

Publicerad 2009-11-22 17:13:06 i Allmänt

Dagen började med ett sms från Simone. Stackars maken kunde inte gå med på frukostbio (jag lider med dig Gerhard). Jag och dottern slängde oss i bilen och åkte in till stan för att se en helt underbar film "augustilunch i Rom". En perfekt start på en födelsedag.

Med ett leende på läpparna kom vi ut ur Frideborg tillsammans med alla andra som njutit en trevlig frukost och en härlig film. Tack Simone för att du tänkte på mig!

Kommentarer

Postat av: Fritt ur hjärtat

Publicerad 2009-11-22 21:30:35

HAHAHA! Jag kan ju inte gärna skämmas för att jag inte visste att du fyllde år. Får väl se det som ett lyckligt sammanträffande istället. Grattis!!

Postat av: anna-lena heydar

Publicerad 2009-11-24 08:09:19

Man kan väl säga att du gjorde två flugor på smällen! Tack för en trevlig morgon / förmiddag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela