Anna-Lena Heydar

Bokcirkel

Publicerad 2009-05-08 08:21:35 i Allmänt

Fick äntligen till det och kunde delta i bokcirkel igår kväll. Det var verkligen lika trevligt som jag hade tänkt mig. En grupp kvinnor i lagom ålder och med massor av erfarenheter att dela med sig av. Vi hade alla läst boken om Svullo Micke Dubois. Ett självmord mitt i livet. Det väcker en massa tankar och obesvarade frågor. Vissa frågor kan kanske aldrig få ett svar.

Jag var ju med första gången, men kände mig otroligt välkommen. (tack alla ni fantastiska kvinnor i gruppen!) En lättsam, avslappnad stämning utan krav. Precis så enkelt som de kan vara att ha en cirkel. Nästa bok är redan beställd och jag ser fram emot att få sitta ner vid fikabordet om en månad igen och diskutera. En bok som jag aldrig själv skulle valt och som därför känns extra intressant och utmanande. 

Kommentarer

Postat av: Fritt ur hjärtat

Publicerad 2009-05-08 19:59:42

Det var verkligen roligt att du var med! Visst är vi en härlig grupp:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela