Anna-Lena Heydar

Midsommarregn

Publicerad 2009-06-18 10:21:04 i Allmänt

Då har midsommarvädret kommit med störtregn och sol, om vartannat.  Det är nästan likadant varje år och man borde ha vant sig vid detta. Ändå hoppas man lika naivt varje år att solen skall skina och värmen komma, så att man kan duka ute i trädgården. En av de bästa reklamfilmerna jag har sett är den som visar hur familjen flyttar bord och stolar ut och in mellan skurarna. jag har glömt vad själva reklamen var för, så det kanske inte var någon riktigt bra reklam i alla fall. Rolig film ändå!

Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om en solig midsommarhelg men nöjer mig med uppehåll ;-) man får ju vara realist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela