Anna-Lena Heydar

Nu är det final.

Publicerad 2009-01-25 19:14:09 i Allmänt

Jättehäftigt! Nu har Uddevalla-kören gått till final och jag tror att den har en god chans att vinna. Visst är Hannas kör duktig och ganska publikfriande i sina låtval. Det som har imponerat på mig är att Erik har vågat välja svåra låtar. Låtar som kräver mycket av kören, inte bara röstmässigt utan också vad gäller uttryck och energi. Kören har visat att de kan, även när det blir svårt.

Nu håller jag tummarna för att det håller hela vägen. Jag och dottern skall ju till Irland och därför kommer jag inte att kunna se finalen men hoppas att alla fortsätter rösta även sista gången. Visst skulle det vara härligt om de vann? Jag visste inte förrän igår att det fanns pengar att tjäna dessutom. Det är ju bonus att få välja vilket projekt som skall sponsras. Undrar om kören redan har bestämt sig? Spännande blir det hur som helst.

Kommentarer

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2009-01-26 19:09:40

Jätteroligt att de är i final! Var på Bullarerevyn i lördags och där stod nog halva publiken och ringde och SMS:ade Erik i pausen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela