Anna-Lena Heydar

Rimnershallen

Publicerad 2009-08-25 08:43:04 i Allmänt



Idag skall jag få den stora äran att vara med om det första spadtaget för Rimnershallen. Vad säger man? Det är det jag funderar över just nu, eftersom jag sitter och förbereder ett litet tal. Något lite spirituellt och fyndigt skulle man ju vilja komma med. Det troliga är väl att jag inte gör det, utan får nöja mig de torra fakta som står nedtecknade på min lapp.

Det viktiga är ju att vi faktiskt har kommit så här långt i processen och nu sätter spaden i marken för att börja bygga den nya hallen. Förhoppningsvis kommer den att skapa lika många upplevelser och minnen för framtida sporthändelser som vallen och området intill har gjort.  Jag kan fortfarande känna svetten rinna nerför ryggen när jag tänker på gymnastiktimmarna med uteaktivitiviteter.

På länken nedan kan man följa bygget av hallen.

http://www.uddevalla.se/uddevalla/kulturochfritid/idrottsport/rimnershallen.4.f6264a0123030b586d80003400.html

Kommentarer

Postat av: Månsson

Publicerad 2009-08-25 11:38:05

Säg något om Anders Svensson. Eller nej! Säg något om min blogg. NEJNEJ Nu vet jag! Säg att Anders Svensson läser min blogg.



Snälla?

Postat av: Fritt ur hjärtat

Publicerad 2009-08-25 16:33:30

Jag har foto på min sida med dg och gubbsen som gräver:-)

Postat av: anna-lena heydar

Publicerad 2009-08-25 18:36:19

Simone; Tack för korten även om jag tycker jag ser väldigt tjock ut.



David; Lovar att komma ihåg och nämna din blogg i något sammanhang men vet inte i vilket. Vi får se. Det kändes inte rätt att koppla ihop den med att ta ett spadtag (för att gräva ner den?).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela