Anna-Lena Heydar

Grattis Jonas

Publicerad 2009-08-09 09:31:40 i Allmänt

Idag är det brorsonens födelsedag och jag hade helt glömt bort det! (jag vet inte om jag någon gång har varit favoritfastern, men nu har jag  definitivt halkat ner från den platsen) Hade köpt en liten nyckelring med en fyr på Lottas Lada igår, som han fick. Inte tänkt som en födelsedagspresent, men ändå. Lite futtigt känns det. Han slapp i alla fall t-shirten med texten "Mina släktingar var på västkusten och allt de köpte till mig var denna jävla t-shirt"  inte för att de sålde sådana, men de kunde ha haft! Det är den ultimata semesterbutiken för turister på västkusten. Allt har fyrar, hav och båtmotiv.  Skynda fynda för nästa vecka börjar båtupptagningarna och ladan fylls av alla sommarvärstingbåtar och vi kan puttra fram med våra småekor i lugn och ro igen.

Kommentarer

Postat av: Månsson

Publicerad 2009-08-10 11:23:50

Haha! Jag skulle lätt vilja ha en sån tischa.

Postat av: anna-lena heydar

Publicerad 2009-08-10 12:06:35

Lottas lada är öppen denna vecka också.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela