Anna-Lena Heydar

Spa-dag på Smögen

Publicerad 2008-02-18 09:56:49 i Allmänt

Tänkte inspirera er till att åka iväg på en "skäm bort dig själv"-dag! Maken fick ett presentkort på Smögen havsbad i 50-årspresent från sina kollegor och alldeles nyligen fick vi äntligen tid att åka iväg. Vi valde att ta en förmiddag med frukost, bubbelbad, bad, massage och lunchbuffé. Det var ljuvligt.

Jag kan varmt rekommendera Smögen på vårvintern. Det är lugnt och stilla. Inga horder av turister och vi hade dessutom tur med vädret. Strålande sol över kala klippor och hav. Det kan knappast bli vackrare. Troligen hade det inte varit lika njutningsfullt att komma mitt i högsäsong. Nu hade vi hela bassängen och bubbelpoolen, i stor sett, för oss själva. En familj med en liten bebis och ett äldre par var våra enda mednjutare.

Varje gång jag får massage, tänker jag att detta borde man göra oftare! Tyvärr vet jag att det inte kommer att hända förrän jag verkligen behöver det, av ena eller andra orsaken. Varför unnar man sig inte lite mer förebyggande?
Visst ser det härligt ut?

Kommentarer

Postat av: Typen

Publicerad 2008-02-18 23:57:13

Jag instämmer! Jag var också där nyligen. Vilken sammanträffande?

Postat av: Simone

Publicerad 2008-02-19 09:00:07

Fast ni ser lite sura ut;-)) Eller är det avkopplingen...
Jag var där för flera år sedan, sist i augusti, vi badade på natten med marelden glittrade och shoppade på rea för butikerna stängde. Lågsäsong även det alltså. Konstigt att vi som bor här nere gillar smögen bäst när det är folktomt:-) Ha de gott. KRAM Simone

Postat av: Maud Sandberg

Publicerad 2008-02-27 23:52:59

Det ser skönt och mysigt ut! Vilken snygg karl du har?
Ni passar jätte bra ihop! Ha det skönt ihop!
Många Hälsningar
Maud Sandberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela