Anna-Lena Heydar

Relacom och telia

Publicerad 2014-04-14 13:30:57 i Allmänt

Det är så trevligt när man äntligen blir trodd och faktiskt får hjälp. Det är nu ganska många månader sedan vårt internet har fungerat ordentligt. Varje gång jag har felanmält har allting varit ok när telia har kontrollerat. När jag fick hjälp att installera modemet för ip-telefoni, frågade teknikern mig om jag har haft något problem med internet! Han hade konstaterat att det svajade väldigt. Så skönt att någon annan också sett vad jag sett, äntligen.

Sedan blev det väldigt tyst igen och ingen hörde av sig om vilka åtgärder som skulle vidtas för att rätta till problemet. Fick ta ny kontakt och Halleluja, idag var de här och hittade felet någonstans i skogen. Nu håller vi hummarna för att det håller tills vi får klart vårt fibernät.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela