Anna-Lena Heydar

sommardrömmar

Publicerad 2011-03-11 08:05:50 i Allmänt

Knappt har snödropparna och julrosen tittat fram, förrän snön faller med stora flingor igen. Jag vet att det bara är i början på mars ännu och att det är långt till sommaren men drömma går ju.  Har börjat att rota runt i mina fröer och tänker köpa en säck med såjord så att jag står beredd inför årets sådder. Några tomatfröer har jag kvar och lite annat smått och gott. Det lär nog bli en del krukor att lyfta ut och in under försäsongen igen. Det blir alltid lite för mycket, men det hör liksom till. Det kliar i fingrarna.

Kommentarer

Postat av: Jimmyyvonne

Publicerad 2012-02-03 09:55:23

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela