Anna-Lena Heydar

Profil

Publicerad 2009-08-11 08:37:56 i Allmänt

Min dotter noterade att hon var två år yngre än hon borde vara i min blogg. Sånt är viktigt när man är i hennes ålder. För min del är det bara en positiv sak.  Därför låter jag bilden vara kvar ett tag till. Varje gång jag ta ett nytt foto inser jag att de förra var mycket bättre (trots att jag när det togs tyckte att jag såg gammal och trött ut). Kanske borde jag göra som min dotter och lägga in en bild från min barndom? Tål att tänka på.

Kommentarer

Postat av: Månsson

Publicerad 2009-08-11 14:58:54

Bloggkrig! Klara får ingen mat ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela