Anna-Lena Heydar

Morgontrött

Publicerad 2012-07-24 07:26:54 i Allmänt

Idag var det riktigt segt att ta sig ur sängen. Det berer säkert till del på vädret. Regn och rusk är ju inte så inspirerande precis och idag regnar det på tvären. Tur att jag hann ut med hunden innan det satte igång. Om en stund bär det av mot Hunnebo igen. Sista dagen för denna veckan. Nu är det bara två veckor till och sedan får både jag och killarna lite ledigt innan skolan drar igång för dem och jobbet för mig.

Ikväll blir det lite semestermys igen. Det känns lite som om semestern börjar lite varje vecka men det tar liksom inte fart ordentligt förrän solen kommer tillbaks och det ska den ju göra imorgon. Då får jag klippa gräset och slänga mig i badet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela