Anna-Lena Heydar

Fairtrade

Publicerad 2010-11-09 07:35:16 i Allmänt

Idag ska jag åka till Kungälv och delta i en inspirationsdag för studieintresserade pensionärer. Min del är att prata om Fairtrade och försöka skapa intresse för att lära sig mer. Vi får se om det lyckas.

I lördags deltog jag, liksom representanter för Amnesty international och Naturskyddsföreingen, i Uddevallakasettens arrangemang på Mortens. Det var inte så många deltagare just då men de började snabbt att fylla lokalen inför de första bandens spelningar. Blev sugen på att stanna men fick slita mig för att avsluta arbetet med att hänga upp gardiner och lampor i dotterns lägenhet. Det blev jättefint och ser nu ut  som ett riktigt hem med gröna växter i fönstret och tavlor på väggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela