Anna-Lena Heydar

Söndagsmorgon

Publicerad 2009-06-14 10:16:03 i Allmänt

En underbar morgon. Vaknar efter en lång sovmorgon (efter åtta) och går en promenad med hunden. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Öppnar alla dörrar och låter sommarluften komma in i huset. Matar hunden och sätter på kaffe. Brer knäckebrödsmackor och häller upp en stor kopp med caféaulait (eller för er lite mer moderna människor caffelatte!). Sätter frukosten på en bricka och går ut i växthuset. Här sitter jag fortfarande och päser i hängstolen med min dator och en kopp kaffe. Få se om jag gör något annat idag!

ps katten har gjort mig sällskap och ligger på bästa plats i solgasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela