Anna-Lena Heydar

Hemma från "värmen"

Publicerad 2013-04-23 12:09:40 i Allmänt

Trodde att jag skulle åka till värmen, men fick med mig en rejäl förkylning istället och en kunskap om hur kall mistralen kan vara. Nåja, ska inte klaga över trevliga dagar i gott sällskap. Det är en otroligt varierande natur i Pays de Vaucluse. Slätter och dalar med vinrankor så långt ögat kan se, medeltida städer på små kullar som toppas av en borg, berg och dalar fulla med blommande fruktträd. Vad mer kan man begära? Jag får trösta mig med lite gott vin i helgen och kanske kan calvados göra snuvan lite lättare att stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela