Anna-Lena Heydar

Studentveckan

Publicerad 2011-06-07 08:28:24 i Allmänt

Nu är det snart många ungdomar som går ut för sista gången genom gymnasiets portar. Föga anar de vad som väntar på andra sidan. Vissa har säkert en klar bild av vad de vill göra, men andra är säkert liksom jag fortfarande  osäkra på vad de vill bli när de blir stora. Det kan vara hela livet. Jag tror inte att det är så farligt att vara osäker på framtiden, bara man inte låter det stressa en, utan tar dagen som den kommer. Det brukar ordna sig. Man måste bara vara öppen för de möjligheter som kommer för en.  En dag kanske jag kan få en yrkestitel som alla förstår vad den innebär, utan att jag behöver förklara en timma.

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2011-07-13 05:12:57

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela