Anna-Lena Heydar

Baby blues

Publicerad 2011-06-21 07:22:08 i Allmänt

Dottern börjar tröttna på att vara stor som ett hus. Hon vankar runt på vägarna runt i Oxevik och hoppas att det skall sätta igång värkarna. Varje gång det blir lite stramt runt magen, frågar hon om det månne kan vara en värk. Men nej. Än så länge har inget hänt och babyn verkar vara nöjd där den är. Vaggad och varmt och skönt.

Det hade ju varit bra om den behagade komma innan midsommar, annars får jag vara stand by hela helgen. Nåja inte för att jag beklagar mig.  Jag behöver inte stånka och stöna över trötta ben och inte klämma fram ungen i mitt anletes svett, i plågor. Jag kan bara njuta av att få gosa med barnet när det väl är dags. Varför ska jag klaga?

Kommentarer

Postat av: kio

Publicerad 2011-06-21 08:21:14

Du har gjort ditt! Bra gjort!

Postat av: monica lindström

Publicerad 2011-06-21 16:29:15

hej annalena,vad är det jag läser ska du bli mormor?

det låter väldigt spännande,kanske får man reda på vad det blev nu när vi kommer upp till midsommar!

visste inte att du hade en blogg heller ,det är isabel som var sugen på oxevik och hittade detta.

ha det bra

monica

Postat av: Anna-Lena Heydar

Publicerad 2011-06-22 09:04:46

Tack Monica

Kul om vi kan ses på midsommar. Vi ska ha midsommaraftonsfesten hos oss i år, så vi lär väl sitta på altanen om det inte spöregnar. Ingen bebis i sikte ännu så det kan ju också bli så att vi spenderar midsommar på bb.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela