Anna-Lena Heydar

Sömnsjuka?

Publicerad 2011-08-10 08:23:10 i Allmänt

Vet inte om jag har drabbats av någon sorts sömnsjuka.  Fram på eftermiddagen börjar ögonen att gå i kors och jag känner mig helt slut. Om jag då sluter ögonen är det kört. Eftermiddagsluren drabbar mig som en djup dvala. Det är lite illavarslande att vara så trött redan i början av hösten, men kanske är det bara en fas jag går igenom innan arbetsåret drar igång igen. Här geller det att vila medan man kan kanske kroppen tänker? I så fall hoppas jag att jag är rejält utvilad för att tackla en vinter. Tror att jag ska ta mig en lur genast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela