Anna-Lena Heydar

Snuvig

Publicerad 2010-05-12 08:32:11 i Allmänt

Vill inte vara sjuk. Det är inte roligt att gå omkring och nysa och snörvla. Trodde att jag var på bättringsvägen och det blir säkert lite bättre framåt dagen, men just nu känner jag mig eländig. Näsan droppar och huvudet känns som om det är stoppat med bomull/valfritt alternativ. Dessutom har räven tagit en av mina favorithönor.  Världen är emot mig idag. Får försöka lugna ner mig med en fika i växthuset. Det brukar alltid hjälpa mot det mesta.

Kommentarer

Postat av: Simone

Publicerad 2010-05-12 09:13:24

Ajajaja hur blir det imorgon då......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela