Anna-Lena Heydar

Det växer ...

Publicerad 2010-06-30 08:35:01 i Allmänt

....så det knakar. Tänk vad lite regn kan göra. Det var faktiskt inte helt fel att få en liten skvätt just nu, även om jag egentligen hade tänkt mig en dag vid vattnet. Men man kan inte få allt som man vill. Ska ta mig en stund i växthuset istället och läsa boken Tisdagar med Morrie. Riktigt bra bok, men det kunde jag ju gissa att det skulle va'! (den är ju speciellt utvald)

Idag ska jag också besöka Dagny's café, och det ser jag verkligen fram emot.  Har hört så mycket om den mysiga 50-talsinredningen i det stora huset mitt emellan alla stora vägar och avfarter. Det skall bli intressant att änligen få se det med egna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela