Anna-Lena Heydar

Rätt lag vann

Publicerad 2010-07-12 08:25:27 i Allmänt

Trots att jag varit lite besviken på Spaniens spel och inte var det så mycket bättre igår (men det berodde till stor del på Hollands "lyckade" strategi att förstöra så mycket som möjligt), vann rätt lag till slut. Spanien är eleganterna med sportsligt spel och finlir.  Segermålet var så snyggt! Lite tomt blir det efter en sådan urladdning. Nu får vi försöka hitta andra spänningsmoment i tillvaron.

Dottern chattade på Facebook mitt i det mest spännande skedet av matchen! Kanske var det tur så att jag slapp att titta och bita på naglarna hela tiden. Hon och reskamraten är nu i Rom (lite utanför i ett holiday resort) och hade det riktigt gott i bubbelpoolen. Nåja jag var nere vid sjön och tog mig ett kvällsdopp med grannfrun och nu är det nästan 20 grader varmt och man kan simma runt utan att förfrysa tårna. Det är också livskvalitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela