Anna-Lena Heydar

God Jul (eller är det för sent att säga det nu?)

Publicerad 2010-12-25 11:20:09 i Allmänt

Det är juldagen och känns lite oom om julen är nästan över. I många länder är det denna dag man firar men vi tjuvstartar ju alltid här i Sverige, så för oss är det dagen efter. Solen skiner över snötäckt landskap, så egentligen borde julkänslan vara stark i år och det är väldigt vackert.

Vi hade en mycket trevlig julmiddag med hela familjen igår och idag har vi rester som behöver ätas upp. Inget att klaga över. Man slipper laga mat och det är gott. Skönt att jag inte ätit mig nöjd på skinka och köttbullar innan julen. En långpromenad med hunden och jag kan klämma i mig en rejäl portion idag också.

God Jul allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela