Anna-Lena Heydar

Loppisfynd

Publicerad 2010-08-02 11:20:17 i Allmänt



Var på Faltön och besökte sommarens trevligaste loppis. Kopparsakerna på bilden var våra fynd bland alla saker som fanns till försäljning. Kunde inte motstå att köpa några böcker också. (Det kan jag aldrig) De kostade ju bara 1 krona styck, så det kliade alldeles för mycket i fingarna trots att jag har en stor hög med olästa böcker vid min säng. Denna sommar har jag inte lyckats plöja igenom alla innan jag köpt nya att fylla på med!

Nu ska jag bara bestämma vad jag skall använda den vackra kopparkannan (eller vad man nu skall kalla den?) till. Ved? Blommor? eller bara som prydnad? Vi får se. Den kommer hur som helst att hitta sin plats och pryda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela