Anna-Lena Heydar

Dumhet premieras?

Publicerad 2009-09-27 20:51:12 i Allmänt

Råkade titta på Skavlan igår och förundrade över fru Anka. Vad gjorde hon där? Menade de på allvar att det var en diskussion om jämställdhet? Jag kan inte annat än hålla med Henrik Schyffert.  Det går inte att diskutera med någon som har en kvinnosyn som Usama bin Ladin (jag rädd för att herr bin Ladin har en mer progressiv syn på kvinnor, i så fall får jag be honom om ursäkt). 

Det är på samma gång sorgligt och pinsamt att se någon göra bort sig så totalt, utan att förstå.  Jag klarar i alla fall inte av att titta, så det blev programbyte för att slippa.  Man hade ju önskat att någon som förstod bättre, skulle få de möjligheter som mycket pengar ger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela