Anna-Lena Heydar

Söndag morgon

Publicerad 2009-05-31 10:10:06 i Allmänt

Det är underbart väder och jag har just tagit morgonpromenaden med vovven, öppnat och städat för hönsen, ätit min frukost och tittat igenom mina mail. En avslappad söndagmorgon utan stress. Det är skönt att få några sådana morgnar in emellan alla stressiga "hoppa ur sängen - in i bilen" varianter. Idag tänker jag ta en dusch och sätta på en kopp kaffe för att ta med ut i växthuset och bara sitta och läsa en stund. Familjen har åkt iväg till stan för att handla så det är lugnt och skönt i huset. En riktig slapparmorgon. Bättre kan väl inte en mors dag vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela