Anna-Lena Heydar

Hannu - trädgårdsinspiratör

Publicerad 2009-03-09 22:53:25 i Allmänt

Kom just hem från en föreläsning av Hannu Sarenström. Tack Simone för att du tog mig med! Full av nya idéer och energi för att ta spaden och gå ut och börja gräva för nya rabatter.  Miscantus gräs och andra underbara växter som jag känner att jag vill göra en plats för. Kanske blir det så, kanske blir det något helt annat. Det spelar inte så stor roll. Det viktiga är att få planera och tänka sig hur det skulle kunna bli. Sedan blir det aldrig riktigt som man har tänkt sig i alla fall, men något helt annat och lika underbart (förhoppningsvis). Jag har i alla fall hela huvudet fullt med bilder som väntar på att förverkligas. Nu skall jag sova på saken och drömma. Trädgårdsdrömmar.

Gå gärna in och titta på hans hemsida för egen inspiration  http://www.hannusarenstrom.com/

Kommentarer

Postat av: Fritt ur hjärtat

Publicerad 2009-03-10 11:48:38

MMM det var verkligen inspirerande! Lite av en kalldusch att vakna till ett nytt snötäcke med isskorpa idag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela