Anna-Lena Heydar

Reflektion

Publicerad 2009-07-06 10:43:59 i Allmänt

Måndag och jag är ledig. Har tagit en promenad med hunden, ätit frukost i växthuset och ringt mamma. Det skall regna idag (enligt prognosen) men solen tittar fram mellan molnen och värmen är kvar i luften, om än inte lika intensiv som i veckan som gick.  Om en stund är det nog läge för ett bad och jag funderar på om jag skall göra någon nytta idag?! Det känns inte som om det är helt nödvändigt. En dag utan några måsten skulle vara helt ok. Det finns ju en hel del att göra och jag hade föresatt mig att röja huset nu när jag får lite ledig tid, men det kan ju vänta till en annan dag. En regnig dag? Vi får väl se om det börjar regna lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela