Anna-Lena Heydar

Stilla morgon

Publicerad 2009-02-23 07:18:06 i Allmänt

Idag är sista morgonen i stillhet och ro. I eftermiddag kommer hela familjen hem igen och det blir full rulle i vanlig ordning. Det blir underbart att ha dem hemma igen men nu sitter jag och funderar över dagen. Skall jobba heldag och även kvällsmöte, så jag får försöka komma hem lite tidigare för att träffa alla innan de somnar. De har en lång resa hem och dessutom har de säkert inte sovit mycket inatt.

Hoppas att de har tagit mycket kort så jag kan få se på bröllopet. När de åkte hade de ett par resväskor fulla med presenter så nu förväntar jag mg lika mycket tillbaka till mig! Nej knappast men kanske en liten sak? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela