Anna-Lena Heydar

Lätt snöfall

Publicerad 2009-02-16 08:08:58 i Allmänt

Det snöar lite lätt utanför köksfönstret. Idag åker familjen iväg till Iran. Efter erfarenheten från Dublin med inställda flyg och kaos, börjar jag bli lite orolig för flyget. Inte för att jag tror att Landvetter flygplats inte har större förberedelse för ett eventuellt snöfall, men det känns ändå lite oroligt i magtrakten. Håller tummarna för att de kommer iväg.

De skall på bröllop för min mans brorsdotter och det kommer säkert att bli ett hejdundrande firande. Mer än 100 gäster och mat i långa banor. Jag är lite avundsjuk på att jag inte skall med, men jag har ju redan varit på resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela