Anna-Lena Heydar

Ensam igen

Publicerad 2009-02-21 18:23:06 i Allmänt

Har precis vinkat av modern, som varit och sovit över en natt. Det var trevligt att ha henne på besök. Kanske får hon nu åka hem och vila upp sig efter långpromenad och matlagning? Nu är jag i alla fall ensam igen men bara ett par dagar till. Får försöka njuta av lugn och ro tills stormen drar in i huset igen.

Dagen har annars varit skön. En långpromenad med stavar och god mat. Man kan inte klaga. Om det blir får ensamt får jag gå till någon av grannarna och titta på melodifestival.  Ikväll är ju Erik med så det får jag väl inte missa. Då blir man nog utesluten ur Oxeviks-gemenskapen? Nej så illa tror jag nog inte att det är men visst får han gärna gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela