Anna-Lena Heydar

Drömbröllop

Publicerad 2009-08-27 11:16:43 i Allmänt

Jag hade den underligaste dröm igår natt. Jag var vigselförrättare (säkert inspirerad av kommunalrådet Jan Gunnarsson) och skulle hålla ett bröllop med Star Wars tema. Bruden hade (ja, ni har säkert redan gissat det!) flätrullar vid öronen och brudgummen var klädd i stilenlig dräkt. Båda höll i ljussabrar.

Jag var klädd à la Obi Wan och avslutade vigselakten med (ni har säkert redan gissat det också!) May the force be with you. Kan inte vänta på att få ett sådant uppdrag. Inte för att jag har vigselrätt men det kan ju ordnas (?) Nu saknas bara ett brudpar med samma dröm som jag. Finns ni?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-29 13:03:35

Pick me!

När jag (om jag) gifter mig så ska jag ha Star Wars tema och du ska få vara vigselförrättare.

Postat av: Klara

Publicerad 2009-08-29 13:07:51

Pick me!

När jag (om jag) gifter mig så ska jag ha Star Wars tema och du ska få vara vigselförrättare.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-02 15:29:35

Vilket sammanträffande! Två inlägg med exakt samma tanke. Akta så du inte blir anklagad för kopleriverksamhet! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lena Heydar

Gift sedan 38 år. Har två vuxna barn och två barnbarn. Bor på landet vid kusten i hus.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela